اعظم السادات  میرجلیلی - خبرنگار یزد فردا : --  بنا بر شنید ه های موثق ، بهرام عبدالحسینی مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حکمی ضمن تشکر از زحمات رضا بردستانی دبیر بنیاد آذر یزدی ، اسدالله شکرانه را به عنوان مسئول دبیرخانه  این بنیاد معرفی نموده است .

اسدالله شکرانه که به مدت 13 سال  عهده دار مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد بود و فعالیت های فرهنگی را در کارنامه خود دارد به عنوان دبیر  بنیاد آذر یزدی معرفی می شود. 

با توجه به سابقه و فعالیت های این پیشکسوت فرهنگی در عرصه ادبیات کودک و تجارب ارزنده مدیریتی ایشان در بخش امور فرهنگی کودکان و نوجوانان امیدمی رود با روحیه فرهنگی ایشان بنیاد آذریزدی پس از گذر از مرحله ثبت به مرحله اجرایی گام گذارد و بهره گرفتن از اساتید و دوستان آذریزدی ضمن تکریم آن زنده یاد محلی باشد برای تمرکز فعالیت های ادبی و فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان ایران اسلامی و کودکان آینده ایران نیز از با نام آذر یزدی شاهد ظهور هزاران آذر یزدی در ادبیات کودک باشیم .

یزدفردا ضمن عرض خسته نباشید به آقای بردستانی ،حضور استاد فرهیخته اسدالله شکرانه را در بنیاد آذریزدی را به ایشان تبریک گفته و برای ایشان در سنگر جدید فرهنگی آرزوی موفقیت روز افزون داریم .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا